elektronická kniha

Systematická review ve zdravotnictví

Miloslav Klugar

Vydavatelství Univerzity Palackého

Publikace přináší čtenářům vysvětlení toho, co jsou a co nejsou systematická reivew, a klade důraz na výzkumný základ jejich tvorby. Celý proces tvorby protokolu systematických review je demonstrován na praktických příkladech. Tato kniha může být použita jako metodologický základ tvorby systematických review, a ačkoli je zaměřena převážně na zdravotnickou oblast, základní principy tvorby systematických review mohou být pužity v jakémkoli oboru, kde je generován kvalitní primární výzkum.

Dostupné pro operační systémy:

WINDOWS

ANDROID

APPLE iOS

Nákupem získáte až 4 instalace.

ISBN: 978-80-244-4783-4

Počet stran:116

Rok vydání:2015

Zdarma pro Vás

• Koupit pro sebe 1ks

• Koupit poukaz/počet

Koupit

POPIS

Kniha "Systematická review ve zdravotnictví" přináší čtenářům vysvětlení toho, co jsou a co nejsou systematická reivew. Klade důraz na výzkumný základ tvorby systematických reivew. Poukazuje na důležitost systematických review ve zdravotnictví, jejich potenciál v rozhodovacím procesu jak pro klinickou praxi, tak pro zdravotní politiku. Diskutuje o výhodách a nevýhodách systematického review jako typu studie. Kniha také na praktických příkladech demonstruje proces tvorby protokolu systematických review. Zdůrazňuje důležitost protokolu systematického review z hlediska metazkreslení. Kniha se komplexně zabývá tvorbou systematických review podle posledních trendů a mezinárodního know-how. V samostatných kapitolách je řešena problematika tvorby kvantitativních a kvalitativních systematických review. Tato kniha může být použita jako metodologický základ tvorby systematických review. Poslední kapitola se zaměřuje na publikování a deseminaci systematických review. Ačkoli je kniha zaměřena převážně na metodologii tvorby systematických review ve zdravotnictví, základní principy tvorby systematických review mohou být pužity v jakémkoli oboru, kde je generován kvalitní primární výzkum.

Současně nakupované