využít poukaz

Ohodnotilo 0 uživatelů

elektronická kniha

Pracovní právo pro neprávníky —  rozbory vybraných ustanovení, praktická aplikace, vzory a příklady

Libuše Neščáková

Grada Publishing

Publikace je určena manažerům jak podnikatelských, tak i ostatních subjektů (neziskových a příspěvkových organizací), kteří v rámci své vedoucí praxe řídí lidské zdroje. Čtenář by v této knize měl najít odpovědi na své dotazy týkající se problematiky směřující právě k aplikaci jednotlivých zákonů především z pohledu zaměstnavatele. Stěžejními tématy v rámci publikace budou rozbory problematiky ustanovení, které činí v praxi problémy, nebo z jejich aplikace plynou rizika zaměstnavatele. Publikace

Dostupné pro operační systémy:

WINDOWS

ANDROID

APPLE iOS

Nákupem získáte až 4 instalace.

ISBN: 978-80-247-7651-4

Počet stran:272

Rok vydání:2012

Vaše cena: 280

Cena zápůjčky na 31 dnů: 109

• Koupit pro sebe 1ks

• Koupit poukaz/počet

• Zápůjčka na 31 dnů

Koupit

POPIS

Publikace je určena manažerům jak podnikatelských, tak i ostatních subjektů (neziskových a příspěvkových organizací), kteří v rámci své vedoucí praxe řídí lidské zdroje. Čtenář by v této knize měl najít odpovědi na své dotazy týkající se problematiky směřující právě k aplikaci jednotlivých zákonů především z pohledu zaměstnavatele. Stěžejními tématy v rámci publikace budou rozbory problematiky ustanovení, které činí v praxi problémy, nebo z jejich aplikace plynou rizika zaměstnavatele. Publikace bude respektovat strukturu rozebíraných zákonů, zaujímat k nim osvědčená a prověřená stanoviska, doporučení, vzory, praktické rozbory judikátů. Není však účelem publikace poskytnout čtenáři plnou citaci zákona s komentářem.Předností publikace je maximální provázanost teoretických východisek s bohatou manažerskou a lektorskou praxí autora a zároveň se zkušenostmi uplatnění těchto jak teoretických, tak i praktických poznatků v rámci jednotlivých typů organizací a na jednotlivých stupních řízení.

Současně nakupované

Hodnocení zákazníků

Pracovní právo pro neprávníky 0% 0 0